Zwrot: Prawo odstąpienia od umowy.

W naszym sklepie masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.

Zgodnie z przepisami prawa możesz zwrócić zakupioną przez internet rzecz bez podawania przyczyny. Jest to odstąpienie od umowy.

KROK 1:  W ciągu 14 dni  od dnia otrzymania paczki od kuriera poinformuj nas o chęci zwrotu towaru:

 CHI Arkadiusz Kubicki, ul. Gimnazjalna 2/1 p., 83-200 Starogard Gdański.

Potwierdzenie przyjęcia Twojego formularza wyślemy drogą elektroniczną na podany przez Ciebie adres e-mail.

KROK 2: Niezwłocznie odeślij nam zakupiony towar – zgodnie z przepisami prawa masz na to 14 dni.

Pamiętaj, żeby zapakować towar w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Adres do zwrotu towaru:

CHI Arkadiusz Kubicki, ul. Gimnazjalna 2/1 p., 83-200 Starogard Gdański.
Gwarantujemy zwrot pełnej kwoty równej cenie, jaką zapłaciłaś za towar oraz koszt dostarczenia przesyłki do Ciebie. Pieniądze zwrócimy w ciągu 5 dni od otrzymania przesyłki, przelewem bankowym na podane przez Ciebie konto bankowe.

Bezpośrednie koszty zwrotu towaru pozostają po Twojej stronie.
Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

W przypadku wystąpienia wady w towarze masz prawo do złożenia reklamacji:

KROK 1: Wypełnij Zgłoszenie reklamacji.

KROK 2: Wyślij zgłoszenie e-mailem na adres radosckupowania@chi.com.pl lub listownie na adres firmy:

W ciągu 14 dni od otrzymania Twojego zgłoszenia reklamacji prześlemy naszą odpowiedź na wskazany przez Ciebie adres lub e-mail.

W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoją korzyść wymienimy reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwrócimy wartość kupionego towaru. Zwrot wartości towaru nastąpi przelewem na podany w formularzu reklamacyjnym rachunek bankowy.

Towary odsyłanie w ramach procedury reklamacyjnej należy zapakować w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu i wysłać na adres:

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszty związane z odesłaniem towaru, zostaną zwrócone na podstawie przedstawionego potwierdzenia dokonania opłaty za przesyłkę.  Zwrot kosztów nastąpi przelewem na podany w formularzu reklamacyjnym rachunek bankowy.

Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami pod adresem chi@chi.com.pl lub telefonicznie pod numerem 512 474 929.

0