Regulamin sklepu internetowego Chi (chi.com.pl).

Obowiązuje od dnia 03.04.2018.

Niniejszy regulamin dotyczy Sklepu internetowego prowadzonego przez Sprzedawcę pod adresem www.chi.com.pl. Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu

Sprzedawcą jest firma CHI Arkadiusz Kubicki, z siedzibą w Starogardzie Gdańskim (kod pocztowy 83-200), ulica Gimnazjalna 2/1 p., prowadząca działalność na podstawie jednoosobowej działalności gospodarczej, podlegająca wpisowi do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, wpisana pod numerem NIP: 5921825399, Regon: 221983922.

Kontakt ze Sprzedawcą można uzyskać:

§1 Definicje

1. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego www.chi.com.pl. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną jest regulaminem, o którym mowa art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
2. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu / zawierający ze Sprzedawcą Umowę Sprzedaży na odległość.
3. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w Sklepie / zawierający ze Sprzedawcą Umowę Sprzedaży w ramach Sklepu, w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (konsument w rozumieniu w rozumieniu Art. 221 Kodeksu Cywilnego).
4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
5. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą firmy CHI Arkadiusz Kubicki, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, pod numerem NIP 5921825399, REGON  221983922, świadcząca usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
6. Sklep – sklep internetowy / serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem elektronicznym www.chi.com.pl, za pośrednictwem którego Klient może uzyskać informacje o oferowanych przez Sprzedawcę Produktach oraz je zakupić. 
7. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
8. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
10. Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
11. Towar/Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu oraz  istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
13. Konto – konto klienta w Sklepie, gdzie  gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach.
14. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
15. System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.

§2 Postanowienia wprowadzające

1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego dostępnego pod adresem elektronicznym www.chi.com.pl. Regulamin jest integralną częścią Umowy Sprzedaży zawieranej między Klientem a Sprzedawcą.
2. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia. 
3. Za pośrednictwem Sklepu Klient może dokonać zakupu produktów uwidocznionych na stronach Sklepu.
4. Wszystkie Towary oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
5. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych www.chi.com.pl są podawane w złotych polskich (PLN), są cenami brutto (tj. zawierają podatek VAT). Podane ceny nie obejmują kosztu dostawy (wysyłki), który zależy od sposobu jej realizacji. 
6. W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca w celu realizacji zakupów, Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet, spełniającym następujące minimalne wymagania techniczne:
a. przeglądarki internetowe:
– Internet Explorer w wersji 9 lub nowszej,
– Mozilla Firefox w wersji 3.8 lub nowszej,
– Google Chrome w wersji 4.0 lub nowszej,
– Safari w wersji 5.1 lub nowszej.
b. minimalna rozdzielczość ekranu 1024×786 pikseli,
c. w przypadku wyrażenia zgody na otrzymanie faktury drogą elektroniczną, do jej otwarcia wymagane jest oprogramowanie do otwarcia plików PDF, np. Adobe Acrobat Reader.
7. Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich. 

§ 3 Składanie zamówień

1. Klient składa zamówienie poprzez interaktywny Formularz Zamówienia dostępny na stronie Sklepu internetowego. Zamówienie określa jakie Produkty, po jakiej cenie i w jakiej ilości Klient chce zamówić. 
2. Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego Koszyka w Sklepie Internetowym. 
3. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu internetowego).
4. W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP. 
5. Po kliknięciu pola „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” należy wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w terminie określonym w §6 niniejszego Regulaminu.
6. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy, o którym Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia.

§4 Zakładanie Konta w Sklepie

1. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami §4 niniejszego Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
2. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie adresu e-mail Klienta. 
3. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe. 
4. Logowanie na Konto odbywa się poprzez podanie adresu e-mail i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji. 
5. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres radosckupowania@chi.com.pl.

§5 Oferowane metody dostawy oraz płatności

1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy zamówionego Produktu:
a. Przesyłka kurierska,
b. Przesyłka kurierska za pobraniem.
2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a. Płatność za pobraniem,
b. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy,
c.  Płatności elektroniczne.
3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu (m.in. w zakładce „Dostawa i płatność”).

§6 Wykonanie umowy sprzedaży

1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z §3 niniejszego Regulaminu.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
3. W przypadku wyboru przez Klienta:
a. płatności przelewem lub płatności elektronicznych: Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
b. płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki: Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
4. Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (dodatkowe informacje patrz Dostawa i płatność), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
5. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
a. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne  – od dnia zaksięgowana na rachunku bankowym Sprzedawcy.
b. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
6. Dostawa Produktów odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
7. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
8. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce Dostawa i płatność oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

§7 Prawo odstąpienia od umowy

1. Klient, który zawarł Umowę Sprzedaży na odległość, ma prawo do odstąpienia bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.).
2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Klientowi.
3. Klient może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy.
4. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
5. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty na adres siedziby Sprzedawcy podany we wstępie Regulaminu, bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy:radosckupowania@chi.com.pl
6. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
7. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
8. Skutki odstąpienia od Umowy:
a. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
b. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
c. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
d. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
e. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany we wstępie Regulaminu niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
f. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
g. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
9. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
10. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

§8 Reklamacja

1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty. 
2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorcą, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu formularza reklamacyjnego, będącego załącznikiem nr 2 do niniejszego Regulaminu, udostępnionego przez Sprzedawcę w zakładce Zwroty i reklamacje . 
5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany we wstępie niniejszego Regulaminu. 
8. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.

§9 Dane osobowe w Sklepie internetowym

1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klientów zbierane przez Administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym (szczegóły określone są w załączniku 3 i 4 do Regulaminu Polityka prywatności i Polityka Cookies).
3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
b. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
c. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. 
4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

§10 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§11 Postanowienia końcowe

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

Załączniki

 

Regulamin promocji “Dzień Kobiet -20% na wszystko”

Zasady promocji
  1. 1) Promocja “Dzień Kobiet -20% na wszystko” dotyczy wszystkich dostępnych produktów oferowanych w sklepie internetowym https://chi.com.pl/sklep/.
  2. 2) Dodaj do koszyka wybrany produkt, a w miejscu na to przeznaczonym wpisz kod kuponu rabatowego: kobieta20
  3. 3) Promocja “”Walentynki z Chi of Love -20% na wszystko”” nie łączy się z innymi promocjami.
  4. 4) Promocja obowiązuje w dniu 1.03.2020 r. oraz w dniu 8.03.2020 (niedziela).
REGULAMIN
  1. 1) Organizatorem promocji pod nazwą “Dzień Kobiet -20% na wszystko” (zwana dalej ,,Promocja”) jest firma CHI Arkadiusz Kubicki, z siedzibą w Starogardzie Gdańskim (kod pocztowy 83-200), ulica Gimnazjalna 2/1 p., prowadząca działalność na podstawie jednoosobowej działalności gospodarczej, podlegająca wpisowi do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, wpisana pod numerem NIP: 5921825399, Regon: 221983922 zwany dalej („Organizator”).
  2. 2) Miejscem Promocji jest sklep internetowy działający pod adresem www.chi.com.pl (zwany dalej ,,Sklep internetowy”).
  3. 3) Promocja dotyczy wszystkich produktów oferowanych w sklepie internetowym www.chi.com.pl.
  4. 4) Organizator promocji zastrzega sobie prawo do przedterminowego zakończenia promocji lub zmiany warunków uczestnictwa.
  5. 5) Promocja przeznaczona jest dla pełnoletnich osób fizycznych, posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, będących konsumentami w rozumieniu art. 221 k.c., którzy w okresie obowiązywania Promocji dokonają w Sklepie internetowym zakupu co najmniej jednego produktu korzystając z kuponu rabatowego: love20.
  6. 6) Uczestnik Promocji spełniający warunki, o których mowa w pkt. 5 powyżej jest uprawniony do zakupu produktów objętych Promocją, o których mowa w pkt 3 niniejszego regulaminu, z rabatem w wysokości 20% od ceny regularnej.
  7. 7) Uczestnik Promocji może wielokrotnie brać udział w Promocji w okresie jej obowiązywania, pod warunkiem każdorazowego spełnienia warunków określonych w niniejszym regulaminie.
  8. 8) Uczestnikowi Promocji, po wpisaniu prawidłowego kodu rabatowego, przysługuje rabat w wysokości 20% od wartości zamawianych produktów, nie wliczając kosztów dostawy.
  9. 9) Promocja nie łączy się rabatami udzielanymi w ramach innych programów lojalnościowych funkcjonujących u Organizatora.
  10. 10) Uczestnik Promocji jest uprawniony do odstąpienia od umowy sprzedaży produktów zakupionych w ramach Promocji zgodnie z zasadami przedstawionymi w ogólnym Regulaminie sklepu.
  11. 11) Udział w Promocji jest jednoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu z zastrzeżeniem pkt. 5 niniejszego regulaminu.
  12. 12) Treść niniejszego regulaminu jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.chi.com.pl, w zakładce Regulamin sklepu.
  13. 13) Uczestnicy Promocji mogą kontaktować się z Organizatorem w celu uzyskania informacji o Promocji, pod numerem telefonu +48 512 474 929.
  14. 14) W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz innych powszechnie obowiązujących aktów prawnych.
  15. 15) Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 29. lutego 2020.


Regulamin promocji “kupon rabatowy -20% na wszystko”

Zasady promocji
  1. 1) Promocja “kupon rabatowy -20% na wszystko” dotyczy wszystkich dostępnych produktów oferowanych w sklepie internetowym https://chi.com.pl/sklep/.
  2. 2) Dodaj do koszyka wybrany produkt, a w miejscu na to przeznaczonym wpisz kod kuponu rabatowego.
  3. 3) Promocja “”kupon rabatowy -20% na wszystko”” nie łączy się z innymi promocjami.
  4. 4) Promocja obowiązuje od dnia 19.02.2020 r. do dnia 29.02.2020.
REGULAMIN
  1. 1) Organizatorem promocji pod nazwą “Kupon rabatowy -20% na wszystko” (zwana dalej ,,Promocja”) jest firma CHI Arkadiusz Kubicki, z siedzibą w Starogardzie Gdańskim (kod pocztowy 83-200), ulica Gimnazjalna 2/1 p., prowadząca działalność na podstawie jednoosobowej działalności gospodarczej, podlegająca wpisowi do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, wpisana pod numerem NIP: 5921825399, Regon: 221983922 zwany dalej („Organizator”).
  2. 2) Miejscem Promocji jest sklep internetowy działający pod adresem www.chi.com.pl (zwany dalej ,,Sklep internetowy”).
  3. 3) Promocja dotyczy wszystkich produktów oferowanych w sklepie internetowym www.chi.com.pl.
  4. 4) Organizator promocji zastrzega sobie prawo do przedterminowego zakończenia promocji lub zmiany warunków uczestnictwa.
  5. 5) Promocja przeznaczona jest dla pełnoletnich osób fizycznych, posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, będących konsumentami w rozumieniu art. 221 k.c., którzy w okresie obowiązywania Promocji dokonają w Sklepie internetowym zakupu co najmniej jednego produktu korzystając z kuponu rabatowego: love20.
  6. 6) Uczestnik Promocji spełniający warunki, o których mowa w pkt. 5 powyżej jest uprawniony do zakupu produktów objętych Promocją, o których mowa w pkt 3 niniejszego regulaminu, z rabatem w wysokości 20% od ceny regularnej.
  7. 7) Uczestnik Promocji może wielokrotnie brać udział w Promocji w okresie jej obowiązywania, pod warunkiem każdorazowego spełnienia warunków określonych w niniejszym regulaminie.
  8. 8) Uczestnikowi Promocji, po wpisaniu prawidłowego kodu rabatowego, przysługuje rabat w wysokości 20% od wartości zamawianych produktów, nie wliczając kosztów dostawy.
  9. 9) Promocja nie łączy się rabatami udzielanymi w ramach innych programów lojalnościowych funkcjonujących u Organizatora.
  10. 10) Uczestnik Promocji jest uprawniony do odstąpienia od umowy sprzedaży produktów zakupionych w ramach Promocji zgodnie z zasadami przedstawionymi w ogólnym Regulaminie sklepu.
  11. 11) Udział w Promocji jest jednoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu z zastrzeżeniem pkt. 5 niniejszego regulaminu.
  12. 12) Treść niniejszego regulaminu jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.chi.com.pl, w zakładce Regulamin sklepu.
  13. 13) Uczestnicy Promocji mogą kontaktować się z Organizatorem w celu uzyskania informacji o Promocji, pod numerem telefonu +48 512 474 929.
  14. 14) W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz innych powszechnie obowiązujących aktów prawnych.
  15. 15) Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 19. lutego 2020.

 


 

0